استاندار خراسان شمالی به همراه جمعی از سرمایه گذاران در سفر به شیروان از گاوداری صنعتی ده هزار رأسی این شهرستان بازدید و روند اجرای این طرح را ارزیابی کرد.
مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: دراستان حدود دوهزار مشترک پر مصرف برق خانگی وجود داردکه میزان مصرف آنها ۲.۵ برابر الگوی مصرف بود و برای آنها کنتور هوشمند نصب شد.
اولین نشست تخصصی با موضوع توسعه زیرساختهای صنعتی و تاثیر آن بر توسعه منطقهای با حضور معاونین برنامه ریزی و عمرانی در شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد.
در ادامه توسعه زیرساختهای ارتباطی در مناطق روستایی، سایت جدید همراه اول مجهز به فناوری نسل چهارم تلفن همراه (۴G) در روستای نامانلو از توابع شهرستان شیروان نصب و به بهرهبرداری رسید.