جانفدایان وطن همچنان در میدان؛ تاکید دوباره مردم اراک در دفاع از آرمانهای امام شهید امت
شامگاه بیست و پنجم اردیبهشت، حسینیه شهدای اراک بار دیگر صحنه حضور گسترده و پرشور مردم بود؛ حضوری که با گذشت بیش از ۷۰ روز از آغاز جنگ تحمیلی، نه تنها کمرنگ نشده بلکه با انسجامی بیشتر و روحیهای استوارتر ادامه یافته است.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۵:۲۱