تجلیل از مشترکان خوشمصرف شهریار در هفته صرفهجویی در مصرف آب
همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف آب، آیین تجلیل از مشترکان خوشمصرف شهرستان شهریار برگزار و از شهروندانی که با رعایت الگوی مصرف، در مدیریت منابع آبی مشارکت داشتهاند، قدردانی شد.
۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۱۶:۴۷