ضرورت هدایت صنایع به سمت سرمایهگذاری در نیروگاههای تجدیدپذیر
دبیر شورای راهبری فناوریهای دانشبنیان تاکید کرد: هدف از قانونگذاری، نه جریمه صنایع، بلکه نقشآفرینی آنها در رفع ناترازی انرژی از طریق سرمایهگذاری در نیروگاههای تجدیدپذیر است.
۰۱ تير ۱۴۰۵ ۱۳:۳۶