اراک؛
ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران
استاندار مرکزی در حاشیه ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد با مردم: گفت: ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران و مسوولان و تکلیف کاری است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در حاشیه ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد با مردم گفت: ارتباط مستقیم
مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران و مسوولان و تکلیف کاری است.
آقازاده افزود: مدیران و مسوولان استان مرکزی باید همه تلاش خود را برای پیگیری و حل مشکلات مردم بهکار گیرند و مدیری که توان گرهگشایی از مشکلات را داشته باشد اما اقدام سازندهای انجام ندهد جایگاهی در حلقه مدیریتی استان ندارد.
وی ادامه داد: ارتباط تلفنی سامانه سامد سه تا چهار روز در هفته در دستگاههای متخلف برای پاسخگویی مدیران به مشکلات مردم برقرار است.
استاندار افزود: پیگیری برخی از مشکلات و مسایل زمانبر است و یا برخی از آنها در حوزه کاری استان مرکزی نیست و باید از طریق مراجع بالادستی پیگیری شود.
آقازاده یادآور شد: مردم بدانند همه تلاشها برای رفع مشکلات بهکار گرفته شده و اگر حل موضوعی به طول می انجامد به منزله بیتوجهی نیست.
استاندار مرکزی در مرکز تلفنی سامد (۱۱۱) به حدود ۳۸ تماس تلفنی در بیش از ۲ ساعت پاسخگو بود و در لحظه دستور پیگیری تمام موارد را به مدیران مربوطه ارایه کرد.