پخش زنده
امروز: -
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر در فهرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند و کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر در شهرستان فهرج خبر داد.
سرهنگ پورامینایی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند یک دستگاه سواری سمند را در محور فهرج - ایرانشهر شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵۳ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش و ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدام بهموقع، با هرگونه تحرک مجرمانه در حوزه قاچاق مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.