پخش زنده
امروز: -
بیش از ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای خبر از توابع بافت از دست متصرفان خارج وبه بیت المال داده شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، فرماندار بافت گفت:این اراضی متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در تصرف اشخاص قرار داشت، با دستور مقام قضایی و طی مراحل قانونی، از دست متصرفان خارج شد.
مژگان تاجالدینی افزود: اجرای این حکم گامی مهم برای صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از هرگونه تعدی و تصرف غیرقانونی است و برخورد با تخلفات مرتبط با اراضی ملی با جدیت ادامه دارد.