امروز: -
کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اجرای مانور شهری با موضوع «مراقب همدیگریم، ماسک می زنیم» در چهارراه‌ها و مسیر‌های پرتردد برای هشدار و تشویق به استفاده از ماسک اقدام کرده است.
عکاس :آزاده عزیزیان
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۸

 

به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما: موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و استان اصفهان نیز به‌عنوان چهارراه عبوری کشور از این امر مستثنا نیست و بتدریج درگیر این موج جدید شده است.  در موج جدید ویروس کرونا با گونه جهش یافته دلتا مواجهیم که موجب سیر سریع بیماری در استان‌های درگیر شده است. با اعلام شرایط قرمز کرونایی در اصفهان، برخی از شهروندان بدون توجه به پروتکل های بهداشت فردی و ماسک در بازارها، پارک ها، بوستان ها و سایر اماکن عمومی رفت و آمد می کنند.با وجود تابلوهای عدم تجمع در بوستان‌ها و حاشیه زاینده رود به دلیل شیوع ویروس کرونا، به علت جاری شدن زاینده رود پس از ده ماه مردم اصفهان این روزا بیشتر با شور و اشتیاق در گوشه و کنار و روی پل‌ها  بدون رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک حضور دارند.

 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه چرا مردم بیچاره را مجبور می کنید توی فضای باز ماسک بزنند؟
استفاده از ماسک در فضاهای بسته ای که ابعاد کوچک و تراکم جمعیت قابل توجهی دارد ضرورت پیدا می کند
گاهی میبینم برخی افراد را که تنها در ماشین شخصی شان در حال رانندگی هستند و ماسک زده اند. اگر در اثر این کار سطح اکسیژن خون آنها کم شود و به مرور اسیدیته خون بالا برود و زبانم لال بعد از چند سال آمار سرطان خون در کشور بالا برود کدامیک از مسئولین جوابگو هستند؟
کمی فکر کنیم و جو گیر نشویم
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha